onsdag, januari 31, 2007

Tina West

Hej Tina, jag tackar för informationen till butiken. Jag söker efter den lilla blåtonade bilden. Jag vet att den finns och den kommer in så fort jag hittar den. Har du bloggat? Känner du till bloggar? Det vore roligt att få in flera som skriver och kommenterar. Ylva har skrivit några rader här i tidernas morgon. Kom igen Ylva. Dina åsikter är viktiga. Och Carita Heinrichs har också skrivit. Carita, märkte du att den här gången bleve det Heinrichs me "s" i slutet. Ibland har jag slukat ditt "s" i mina texter. Det är ju som att skriva Helg utan "e". Ha det bra. Bloggandet är viktigt. Det är ett sätt att styra trafik till den nya butiken. Bloggarnas effekt märks om några veckor. Kom in, skriv och kommentera livligt. Det är dynamiken som gör att Google och and sökmaskiner hittar bloggen och därmed linkar till butiken.

Inga kommentarer: