lördag, mars 01, 2008

KENZA - Sveriges största blogg! Kontakt: kenzaas.blogg@hotm....

KENZA - Sveriges största blogg! Kontakt: kenzaas.blogg@hotm....: "God morgon! Allt bra mer er? Vaknade upp för någon timma sedan.. Fyfan jag hade världens mest underbara dröm!! Jag har aldrig drömt något så underbart.... Åh, om det ändå vore verklighet. Drömmen blev bara bättre & bättre och precis innan det allra bästa skulle hända så vaknar jag av att Nadia kom hem till mig från sitt jobb (hon är konståkningstränare i ishallen här nära mig). Dumma Nadia!! :p Nej fyfan, blir det där aldrig verklighet så vill jag iallafall drömma det varenda natt. Vad det var för dröm får ni inte veta, moahaha :D

Helge: Tänk, Kenza är Sveriges största blogg med 20 000 besökare per år! Nej det var helt fel, hon har 20 000 besökare per dag!

Igår så var tjejorna här, vi käka massa godis & tittade på filmen På smällen. Den var väl helt okej.. Trött som jag var så somnade jag på slutet, så jag antar att jag missade det bästa.. ;p Nu måste jag ut med Armani för han har precis ätit färdigt. Ha det bra!"

Helge: Vi kan samma teknik. Nu gäller det bara att öka på synbarheten.

KENZA Sveriges största blogg! Med ca 20 000 läsare om dagen bloggar jag om mig & mitt liv. Är en 16-årig halvmarockansk tjej, går i tvåan på gymnasiet & är modell. Älskar att plåtas & shoppa och jag är helt galen i det tyska bandet Tokio Hotel. Nu har jag även lillen, min lilla chihuahuavalp. KONTAKT: kenzaas.blogg@hotm..

Helge: Var får vi tag på unga bloggare som kunde skriva om FRÖ?


Inga kommentarer: