söndag, februari 17, 2008

Bloggportalen.se - KENZA

Bloggportalen.se - KENZA: "Sveriges största blogg! Med ca 16 000 läsare om dagen bloggar jag om mig & mitt liv. Är 16 år, går i tvåan på gymnasiet, är modell & förlovad med A. Älskar plåtas & shoppa. Har nyligen blivit matte till en underbar liten chihuahuavalp. Är helt galen i bandet Tokio Hotel. Skriver en hel del om mode, shopping, modellandet & om lite annat skoj. Visar upp mina outfits, mina köp, mina modellbilder osv."

Helge: Modebloggandet har blivit en stor grej i Sverige. Det finns massor av olika typer. Kenza är bar 16 år men har massor med läsare. Jag har ingen aning om vi har en liknande trend i Finland. Det finns säkert en nisch för avancerad bloggning om Design och Craft.

URL: http://KENZAAS.blogg.se
Atom/RSS: Atom/RSS
Bloggen startade: januari, 2006
Ort: Nacka
Proffs/privat: Privat

Kategori(er):
Statistik:

Besök senaste veckan: 160964
Placering privata, alla: 1
Placering privata, Mode och design: 1
OBS: Mycket länkad blog:

Denna blogg är med på topplistan över de mest länkade bloggarna på Bloggportalen.
Placering, alla: 48
Placering, Mode och design: 6

14 bloggare har valt denna blogg som en av sina favoritbloggar:

Inga kommentarer: