torsdag, december 16, 2010

Boken om - Hur mår du?

Vad kan jag göra? Jag mår som jag mår. Kanske det dyker upp något ansikte i rutan.

Får jag fråga en sak? Då det gäller boken tycks det bli massor med inlägg i dina bloggar, men jag får inga svar om boken

Saker och ting har spetsats till och sjukhuvudet fattar ingenting. Skrivandet krånglighet har att göra med ett överflöd av material

Tryck inte på fel knappar, det finns inga marginaler. Samla på information, analysera, skriv och redigera.

Journalisterna bryr sig inte om det där. Det är pinsamt. Inga trevilga besked. Det var någon som ringde honom. Inga beslut om huvudpersonerna.

Vem ringde? När hände det? Ett halvt år sedan. Det gällde avancerade sprängämnen. Blir det en detektivroman?

Telefonhotet är en definitiv ledtråd.

Kolla inte upp honom ensam. Du åker inte ensam. Lyssna, gör inga dumheter.
Vad gjorde du i går kväll?

Den som svarade hurrade för att två poliser hade skjutits.
Vem fan tror du att jag är? Dina profileringskurser har inget värde.







Inga kommentarer: